Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Big Rib Stein. Meer weten? Ontdek meer
Jarno
21 jun 2026 om 13:46
Heb een kapsalon doner besteld, bij de opmerkingen erbij geschreven dat hij zonder groenten moest zijn, heb ze ook nog eens opgebeld voor te zeggen dat die zonder groenten moest zijn. Kom ik thuis maak ik die kapsalon open jaja kapsalon vol groenten
Marij
13 jun 2026 om 20:39
Het was allemaal goed verpakt en netjes verzorgd en bezorgd. Ze waren er vroeger dan verwacht,dus Toppie
marlou
6 jun 2026 om 19:01
goed verpakt, iets te vol met groenten
robert
4 jun 2026 om 19:20
Pizza net geleverd, heeft blijkbaar hard moeten remmen en laten vallen. Pizza ligt in de doos naar een kant. Niet normaal en daar betaal je 20 euro voor.
Raymond
29 mei 2026 om 19:15
Goed
Danny
28 mei 2026 om 12:12
Spareribs waren niet lekker bigrib stond vroeger bekend om lekker gegrilde ribs deze waren gestoofd! En daar door niet lekker en zagen er grauw uit. De frieten waren niet gaar! Voor ons geen bigrib meer. Een ster anders kon mijn revieuw niet.
Vasco
24 mei 2026 om 14:19
ik heb wel vaker hier besteld maar geen spare-ribs. Deze waren zo slecht en vies. het zag er heel onsmakelijk uit. klodders vet die nog net aan het bot hingen. ik heb het na 2 stukjes weggegooid. Erg jammer.
Nancy
8 mei 2026 om 21:44
Shoarma was niet geweldig de pizza’s waren eerst beter. Snelle bezorging
Jessica
8 mei 2026 om 20:41
Ik had spareribs besteld met brood en kruidenboter. Geen kruidenboter en hele zak zat onder de saus. Ribjes zijn niet meer zoals ze waren. Zowel het vlees als de saus. Veel vet en een andere saus dan voorheen. Eten was wel ruim op tijd en goed warm.